مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 07:412023-11-02اقتصادي

پیگیری| داستان آب در رودان گرانتر از بنزین چه بود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودان، طی روزهای اخیر مطلبی در فضای مجازی انتشار یافته بود با عنوان آب در رودان  گرانتر از بنزین که  در آن در قالب یک ویدئو برخی از شهروندان از میزان آب بها مصرفی خود به شدت گلایه می کردند.

خبرنگار فارس در رودان برای روشن شدن موضوع با پیگیری این مطلب در گفتگویی اختصاصی با مدیر آب و فاضلاب شهرستان رودان به اصل ماجرا پرداخت.

حمید کمالی در این گفت وگو با بیان اینکه این موضوع ابتدا از سوی  یکی از روستاییان به فضای مجازی و جراید کشانده شده بود به تشریح آن پرداخت و گفت: شخصا از همان ابتدا کار با حضور در روستا مورد نظر به بررسی شبکه آب شرب پرداختم که متوجه شدم کسانی که به میزان آب بها مصرفی خود معترض بودند خودشان دارای مشکل بودند، به عنوان مثال یکی از آنها 30 درخت مثمر در منزل مسکونی اش کاشت کرده بود که بصورت قطره ای آبیاری می شدند، دیگری با آب شرب اقدام به ساخت و ساز می کرد که در این هنگام هر کس اقدام به ساخت و ساز نماید برای او تعرفه آزاد محاسبه می شود.

وی ادامه داد: یکی دیگر از معترضان بعد از کنتور آب خود دارای ترکیدگی بود که این امر باعث افزایش میزان آب مصرفی و افزایش قیمت آب بها شده است.

وی تصریح کرد: تقریبا همه دارای مشکلاتی از این دست بودند اما با تمام این تفاسیر از آن ها خواستیم مراجعه کنند تا آب بها م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری| داستان آب در رودان گرانتر از بنزین چه بود؟

پیگیری| داستان آب در رودان گرانتر از بنزین چه بود؟